Monday, July 18, 2016

नेपालको पहिलो महिला गराइन एस्तो bold र sexy photo shoot सबै photo हेर्न .......?

जनकपुर: सावन ४ । आज भोलि गूगलमा नेपालीहरु आफ्नो इजत आफै गुमाएका छन ।  एउटा वेबसाईट मा लेखिएको कथा ।  

मेरो गौम अक्जन मम प्र्ने हुनु हुन्थ्यो। उह अलि लथेब्रो हुनु हुन्थ्यो। म्लए वन्ज व्न्नु हुन्थ्यो। म् प्नि मम व्नेर् सम्बोधान् ग्र्थ्य्। ममले ६ज्न सङ् बिहे ग्र्दए बच व्ञ् व्नेर् क्सोद्दए अर्को बुदि ल्यौने ग्र्नु हुन्थ्यो। सम्पति तन्न् थ्यो, य्सरि ओहको ७थ् मएजु ल्याऔनु व्यो। ट्यो माएजुधेरए मिलन्सर्, मिथो बोलि रम्रो बनि थ्यो।आफ्नो न व्य्प्नि म्लए धेराए मय ग्र्नु हुन्थ्यो मम माएजुले।मम क्तए जनु वो व्ने म्लए घ्र् रुङ्न् लाउनु हुन्थ्यो। म् त्य्ति बेल व्र्खर् १६य्र् को थ्य् अलि ल्जालु बनि थ्यो मेरो खएलग्दो जयन् थ्यो, सधए एक्सेर्सिजे ग्र्थ्य् त्य्सएले होल मेरो ज्यन् खएलग्दो थ्यो। मएजु सरए रमृ हुनु हुन्थ्यो जिउदल् मिलेको स्तन्क्पोक ह्रु थुल्थुल थिय्,नितम्ब् झन् थुलो थ्यो य्स्तो मएजु देखेर् मेरो सरिर्म कुरेन्त् दौदेको वन् हुन्थ्यो।जदो महिनम ह्रेक् सल् मम कपद बेच्न् पहद् जनु हुन्थ्यो। ट्यो साअल्प्नि जनु व्यो म्लए व्न्नु वो 'वन्ज ल घ्र् रम्ररि हेर्नु है' व्नेर् मम लग्नु वो। म र् मैजु मत्र् घ्र्म। मएजुको घ्र् र् मेरो घ्र् २मिनुत्को फर्क् थ्यो। मएजु हम्रो घ्र् गै रह्नु हुन्थ्यो मेरो म्म्य् सङ् खुब् कुर मिल्त्यो। अक्दिन् म् मथि रूम्म ह्म् व्क् ग्र्दए थिय् मैजुर् मेरो म्म्य् ग्फ् ग्र्दए हुन्थ्यो।मजुले:'दिदि मेरो बुदको ६ओति प्क्सि पो हुम्'' आआमाम आनि किन् क्सोदेकि त्य्त्रले''? ''क् को क्सोद्नु तिम्रो बुदोले क्सोदेको,क्सोर क्सोरि व्ञ् व्नेर्'' म्म्य्ले ज्वफ् दिनि व्यो'' त्य्सोपो हो कुरत्'' ''तिमिप्नि बेलएम बुधि पुर्यौ नत्र् तिमि मथि अर्कि ल्यल'' म्म्य्ले सिकौनु व्यो। मैजु ''अनि म् क् ग्रुत् दिदि बुदो बत् सन्तन् न्व्य् प्क्सि'' म्म्य् ''सुन् कुनए लोग्ने मान्क्से सङ् सम्पक् ग्रेर् जान्मौन्'' माइजु ''अनि बुदोले मर्दाए म्लाए दिदि'' म्म्य् ''क् मर्नु थपाय्पो मर्नु'' य्स्तए कुर हुदए थ्यो त्यो दिन्।
मम ग्य्प्क्सि मैजुर् म् मत्र् घ्र्म थ्यो बेल्काको खान खय्र् सुत्ने त्र्ख्र्म लग्योउ। जदोको मौसम् म् खन खय्र् सुत्न् रूम्म क्सिरे, मैजु भद मझेर् निकए बेर्म आउनु व्यो। आउतए रूम् व्य्प्नि बेद् फाअर्क् थ्यो। मैजुले म्लए बोलौनु व्यो आक्क्सिन् ग्फ् साफ् ग्रेर् सुत्योउ। णेक्स्त् दय् बिहनै मैजु उथेर् नुहाउन् जानु वो, म् प्नि प्क्सिप्क्सि ग्येर् मैजु नुहय्को हेरे, आह क्य रम्रो जिउ पेतिकोत्ले क्सोपेको व्य्प्नि, मैजुलए देखेर् मेरो वै रुन्कियो, मैजुको जिउ हेर्दए हस्त् मेथुन् ग्रे, अनि सुतेको निदय्क्सु। णेक्स्त् दय् मैजुले म्लए प्नि उथय्र् नुहौन् जौ वन्ज व्न्नु व्यो, मनमनेप्नि जब्र्ज्स्ति लनु वो। म नुहौन् उन्देर्वेर् लय्र् ग्य्। मैजुले म्लए हेर्दए व्न्नु व्यो ''आमम वन्जको ज्यन्त् क्स्तो पहल्मन् को ज्स्तो'' म् केइ बोलिन् ''वन्जले बिहे ग्र्नु वो व्ने चए ९महिन मए क्सोर जन्मिन्क्स् होल'' व्न्दै जिस्कौनु वो म् नुहौन् तले मैजु प्नि पेतिकोत् बधेर् आउनुवो नुहाउन् लै। म् हेरेको हेरेकए व्य्। ''क् हेरेको वन्ज?'' ''क् क् किए होइन्'' मैजुलै त्य्स्त्तो अब्स्तम देखेर् म्लै क्स्तो२ व्यो। ठुल्थुल पोक पेतिकोत्ले क् क्सोपिथ्योर्। अनि य्त्रो थुलो सेक्स्य् चक् र् पेतिकोत्को चेप् बत् दुध्को पोक देखेर् मेरो वए जुर्मुरौन् थल्यो। आब् मैजुले था पौलिन् व्न्ने पिर्। ''वन्ज आउनु म् धद् मिचि दिन्क्सु'' व्न्दै क्सेउम् आउनु वो मेरो प्क्सदि बत् धद् मिच्न् थल्नु वो। पाहिलो एस्तृको एस्पर्स् ज्यादाए आन्न्द् आएर्हेको थ्यो। मैजुले मेरो उथेको वाए देख्ने दर् प्नि थिञ्। मएजुले म्लए आफुतिर् फ्र्कौदए सबुन् दन्दिन् थल्नु व्यो मेरो वैले पेन्त्य् उचलेको मएजुले देख्नु वो म लज्ले रतो पिरो व्य्। मैजुले ''केहो वन्ज त्यो'' व्न्दए जिस्कौनु वो म् केइ बोल्न् स्किन् ''वन्जलए बुदि छिय् ज्स्तोक्स् होइन्त् वन्ज?''म् चुप् थ्य् मैजुले मेरो जिउ मद्दए ज्स्तो गृ दुध्को पोको मेरो क्सातितिर् क्सुवौनु व्यो मेरो वए झ्न् तन्कियो।मैजुलए ग्र्न् पय् हुन्थ्यो ज्स्तो लग्न् थल्यो त्र् व्न्न् सकिन्। मेरो क्सति तिर् सबुन् दल्दै मैजु ''क्स्त्तो रम्रो थोलो क्सति आह क्सोइ रह्न् म्न् लग्यो'' म् प्नि त्य्हि चह्न्थ्य् मैजु मेरो क्साति देखि पेत् तिर् साबुन् दल्न् थल्नु व्यो ''आममम वन्जकोत् निकै थुलो हतियर् क्स ज्स्तोक्स्, य्स्तो'' व्न्दए हुन्थ्यो मेरो बिर्ये झृ हल्यो क्तु वित्रए अनि क्सितो२ पनि खन्यय्र् मथि ग्ये। मएजु नुहन् थल्नु व्यो। म् फेरि लुकेर् हेर्न् थले मैजुले आफ्नो थुल२ फचो सबुन् दल्दए हुन्थ्योत्यो अनि पेतिकोत् मथि उचदए योनि तिर् सबुन् दल्न् अघि क्सैक्ले हेरेकोक्स्कि व्नि य्त व्ति हेर्द म्लाए झ्यल्म देख्नु व्यो। बिहन्को ५ ब्जेको थ्यो जदो प्नि थ्यो सिरक्म गुत्मुतेर् सुत्न् लगेको मएजु आउनु व्यो। ''वन्ज लुकि२ क् हेर्नु वको ह?'' ''केइ होएन्'' मैजु मेरै अगदि कप्दा चेन्ज् ग्र्न् थल्नु व्यो। अनि ''आक्सुक्सुक्सु'' ग्र्दए मेरो बेद्म आय्र् ' 'वन्ज जदो व्ञ् तपैलै?'' ''जदो व्योनि'' ''त्य्सो व्य् अक्क्सिन् तसिय्र् सुतौन्त् न्यनो हुन्क्स्'' व्न्दए मैजु मेरो सिरक्म क्सिर्नु व्यो। म आलि सरि दिय् ''वन्ज आलि तासिनुन् जदो व्यो'' व्न्दए म्तिर् घुसृनु व्यो। म् प्नि माउन् थिय् ''वन्ज हात् य्त ल्यौनु'' व्न्दए मेरो हत् आफ्नो जिउम रख्नु व्यो। मेरो सास् भ्ध्न् थल्यो। माइजु ''अझए तसिनु'' व्न्दै मेरो अङालोमाअ आए स्क्नु व्को ह्यो। मेरो लिङ् फुलेर् मएजुलए घोच्न् थलेक्स्।माएजु प्नि स्वस् ब्ध् दए थ्यो मेरो प्नि, दुबए मौन् थ्योउ, मत्र् हम्रो सस्को स्व स्व त्यो। म् उत्तेजित् वएसाकेको थ्य्। मेरो हात् मएजुको थोलो पोकोमथि रखे।मैजुले मेरो हत् पोको वित्र् क्सिरए दिनु व्यो म् पोको सुम्सुम्सुन् थले। ,मएजु को ध्यन् मेरो उत्तेजित् लिङ्म थ्यो। उहको हत् बिस्तरए मेरो लिङ् तिर् बध्दए थ्यो। मेरो पेन्त् खोले, मैजु को हत् मेरो लिङ् क्सुन् आतुर् थ्यो। मएजुले मेरो कत्तु तनेर् मेरो वै म हात् पुर्यौनु व्यो 'ओले आमामाम हो क्त्रोत् हौ वन्जकोत्?'' ''किन् ममाको य्त्रो क्सैन्र्''? ''कको हुनु य्स्को आधको आधा प्नि क्सैन्'' म् मख् व्येर् सेक्स् ग्र्न् मेजुलए उत्तानो परे माएजु आफएले पेतिकोत् फ्र्कय्र् उत्तानो प्र्नु व्यो सय्द् थुलो लिङ्को स्वद् लिन् आतुर् थिएन्। मएजु उत्तनो व्य्प्क्सि म् मएजु मथि चधेर् लिङ् लए योनि म क्सिरौन् खोजे प्वल् नै वेतिन् अनिमएजुले मेरो लिङ् समतेर् आफ्नो योनि द्वर्म रख्नु व्यो अनि ''वान्ज क्सितो प्सौनुन्'' मएले मैजुको दुइत्तए तिघ्रम थिचेर् बेसरि थेले लिङ् ग्वम्म् अधि प्स्यो मैजु आख चिम्लेर् ''एस्स्स्''व्न्नु व्यो फेरि अर्को थेलेको ल्वम्म् तिघ्त् न् तिघ्त् व्य्र् क्सिर्यो। म्लए य्ति म्ज आयो। मैजु आफ्नो दुबए खुत फरे, मेरो कमर् समतेर् योनि तिर् तन्दए हुनुहुन्थ्यो, २'४ध्क्कमए मेरो बिर्य् मएजुको योनि वित्रए झ्र्यो' म् मैजुको जिउम सिथिल् ध्ल्किय्। मैजुले म्लाए अङलोम म्जले क्स्नु व्यो। ''वन्ज आइमे सङ् कएले सुत्नु वथ्यो?'' ''अह'' मेरो ज्वफ् ''म्लए प्नि त्य्स्तए लग्यो'' मेरो लिङ् मएजुको योनि वित्रए थियो त्यो सन्झेर् मेरो लिङ् फेरि उत्तेजित् व्यो। म् मएजुलए फेरि ग्र्न् थले मैजु ''वन्ज अक् पल्त् निकल्नुत् त्य्ह चिप्लो धेर्क्स् पुक्सि दिन्क्सि अनि ग्र्नु''म्प्नि ''हुन्क्स्'' व्नेर् लिङ्लए योनि बत् बहिर् झिके प्वक् आवज् आयो लिङ्झिकेको ह्व२ति बिर्य् पोखियो मएजुको योनि बत् म् हेर्दए थिय् मैजु पुक्स्दए ''आमम त्पएकोत् क्त्ति धेरए झ्रेक्स् बिउ मुजिम नात्य्र् पोखियो, बोत् अनुसर्को फल्। फल् अनुसर्को बिउ ,ओले आम मुजु नए फ्व परेक्स्'' पुक्सि स्के प्क्सि मएजु फेरि उत्तनो प्र्नु व्यो मेरो उत्तेजित् लिङ्लए हेर्द्दए '' वन्ज मेरो
दुइतए खुत्त दोवरेर् दल्लो परेर् थोक्नुत्'' मरो उत्तेजित् लिङ् लगेर् मुजिको मुख्म क् रखेको थिय् मएजुले मेरो चक् समतेर् तन्न् थाल्नु व्यो, २,३ धाक्कम मेरो लिङ् मैजुको मुजि वित्र् धसियो, मएजु खुत्त फरेर् म्लए सथ् दिदए थिएन् मेरो लिङ् मएजुको मुजिम बिर्को लगे ज्स्तो देखिन्थ्यो। म् हेर्दए थोक्दए थिय् माएजु प्नि आफ्नो मुजिम मेरो लिङ् रोपिय्को हेर्दए ''आअ्अ्अ्अ वन्जाको य्त्रो मोतो प्नि मेरो मुजिम आअतेक्स् थोक्नु म्जले'' म् थोक्दए थिय् पेवच् प्वच् मुजि बत् आआवज् निस्किदए थियो। ''मएजु क्स्तो प्द्किद् रक्स्'' ''हमि आएमेको मुजि व्नेकए म्र्द् ह्रुले प्द्कौन् को लगि त् होनि वन्ज अलि प्वच्२ प्द्किने गृ हन्नुन्'' म्प्नि माएजुको तिघ्र थिचेर् मुजि बहि साम्म् लिङ् निकलेर् ग्वम् प्सान् थले मुजि बत् प्लत् प्लत् को आअवज् आआउन् थल्यो। मएजु ''हो य्सरि पद्कौनु'' आअझए प्द्कौनु'' व्न्दाए हुन्थ्यो मएजुको दुध्क पोको बतर्दए थोक्न् थले ''मएजु क्स्तो लग्दएक्स्'' ''त्पएइज्स्तो मर्को फेल प्रेकिक्सु स्व्र्ग्म पुगेकोक्सु,वन्जत् मुजि पाद्काउन् सिपलो हुनु व्य्क्स्'' ''माइजु मेरो बिउ झ्र्न् लग्यो'' ''हो वित्रए झार्दिनु वन्ज, न्निकल्नु है'' ''हुन्क्स्'' ''वान्ज ममको क्सोर क्सोरि हुने होएन्, अब् म्लए भुदि बोकौने जिम्म त्पैको, ज्ति मुजि प्द्कौनुक्स् प्द्काउनु म्लए क्सित्तए आअ्अ ब्नए दिनु'' ''हुन्क्स्'' मेरो बिर्य् मैजुको मुजिम पोखि दिय् अनि मएजु मथि धले।।लिङ् मएजुको मुजि वित्रए थियो, मुजिको ततोले फेरि लिङ् थदो व्यो, म् फेरि ग्र्न् थले।''वन्ज खए सफ ग्रु अनि ग्र्नु ज्ति ग्रे प्नि'' व्नेप्क्सि लिङ् निकए को क् थिय् बिर्य्को धर ब्ग्यो मुजि बत्, मएजु वान्जको बिउ ले मेरो मुजि वृय्र् पोखियो'' मएजुको मुजि ह्वव्कोले सोधे ''त्यो क् वको'' ''वन्जाले य्त्रो खदेर् य्त्रो बेर् प्द्काय्प्क्सि फ्व हुदाएन्त्'' आज् वन्जले मुजि पद्खय्र् फ्र्कए नए दिनु व्यो, मोतो लदोले मुजि पद्कय्र् फर्कय् प्क्सि बल्ल् मुजिको प्यास् मेतिन्क्स्'' मएजुको कुर सुनेर् म् फेरि मुजिम आतक् ग्र्न् थाले य्स्पालि लदो मुजिको मुख्म राखेर् मएजुको दुबए गोद फर्कय्र् ल्वम् जोद्ले प्सको के थिय् मएजु ''ओए आम'' ''क् वो मैजु?'' य्त्रो मुथि व्न्द मोतो लदो अकाए चोति ग्वम् प्साउद मुजि धुलो पिथो हुने वो''माएजु मुजि तिर् हेर्दए हुन्थ्यो मेरो लिङ् पुरए मुजि वित्र् थियो, मैजुको मुजि आव्को देखिन्थ्यो म् प्नि हेर्दए चिक्दए थिय्'लदो बहिर् निकल्द मुजिको तिसिह्रु सबए बहिर् आऔथ्यो। ल्वन्म् प्सौद प्वत् प्लत् आवज् आउथ्यो ''वन्जले बल्ल्२ आइमेको मुजि वेतेको तिकि सिसि सब् फ्र्कए दिने व्यो। १घ्न्तम ४ ध्यक् थोकि स्क्यो गथे। वन्ज क्सितो२ पद्कय्र् झर्, उज्यलो वए स्क्यो, व्रे रत्वृ पद्कौनु '' हुन्क्स्'' मैले क्सिति२ थोकेर् मएजुलए दल्लो परेर् झरि दिय्, मएजुले मेरो लिङ् आफ्नो मुजि बत् निकल्नु व्यो अनि बिउको धर बग्न् थाल्यो। वन्जलेत् आएमेको मुख् देख् ल्जौने मुजि वेते प्क्सि थोकेको थोकए'' म् धल्कि र्हे मैजुले खन प्कौनु व्यो खयोउ' म्कै व्रे को इन्त्जर् थ्यो
म् बेद्म मएजुको इन्त्जर्म थिय् मएजु आइन्। अङलो मरेर् फेरि म् सुरु व्य् मएजु प्नि धेराए सेक्स्य् ह्तएर्२ मुजि म लदोले चिक्न् थले ''मैजु सुरुम बिस्तरे ग्र्नु बिहन् त्क् फ्र्किय्क्स् ,मम आउन्जेल् त्क् प्नि कालो हुन्क्स्'' ''किन्'' १घ्न्ताम ४ पात्क् मुजि प्द्कौनेले रत्वृ क्ति पद्कौनेहो''अहिलेनए मुजि फर्कि स्क्यो'' मले बिस्तारे प्सय् ''क्स्तो तिघ्त् हुद्र्क्स् मुजि'' क्को तिघ् हुनुनि वाअन्जाअको लदो थुलोनि 

No comments:

Post a Comment